google.com, pub-5885065769310317, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Moja Dieta Na Życie: Kiszka jaglana

piątek, 6 lipca 2018

Kiszka jaglana

Dla takiego wielbiciela ziemniaków, jak ja, rezygnacja z ich jedzenia była ciężka. Brakowało mi placków, frytek, babki, a przede wszystkim kiszki ziemniaczanej. Szukałam zamienników. 

Na frtyki znalazłam, na babkę znalazłam, na placki znalazłam... A na kiszkę nie mogłam... 

Aż któregoś pięknego dnia zauwżyłam w sklepie mięsnym kiszkę jaglaną. Pomyślałam: TAK!!! Bałam się jednak kupić ją w sklepie, gdyż nie wiadomo, jakie mięso dodano do środka. Postanowiłam więc stworzyć swoją wersje... Moją i tylko moją. A dziś dzielę się tym pomysłem również z Tobą...




Składniki:

500 g mielonego mięsa (najlepiej drobiowego lub z szynki wieprzowej)
300 g ugotowanej kaszy jaglanej
4 cebule
4 ząbki czosnku
sól, peprz, papryka sładka
1 opakowanie majeranku
olej
4 metry cieńkiego jelita wieprzowego

Smacznego!!!

MDNŻ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz