google.com, pub-5885065769310317, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Moja Dieta Na Życie: Cóż to za dieta cud?

niedziela, 6 maja 2018

Cóż to za dieta cud?

Czas zacząć!!!



Pora, bym przedstawiła Wam podstawowe zasady diety. 

Ale najpierw, krótka informacja o jej powstaniu.

Otóż, dietę South Beach stworzył amerykański kardiolog Arthur Agatston. Początkowo była ona przeznaczona dla jego pacjentów. Szybko jednak podbiła serca innych, w tym również i moje!!!

Dieta składa się z trzech faz.

Pierwsza, choć trwa tylko 14 dni, jest najbardziej restrykcyjna. W jej trakcie regulujemy gospodarkę cukrową swojego organizmu. 

Drugą fazę stosujemy do czasu osiągnięcia zakładanej wagi. Może to trwać miesiąc, pół roku, rok lub dwa lata (w zależności od tego, ile chcemy zgubić).

Gdy wskazanie wagi będzie już satysfakcjonujące, przechodzi się na fazę trzecią, która trwa... do końca życia. 

Szczerze mówiąc, już podczas drugiej fazy ta "dieta" stała się moim sposobem na życie. Szybko zapomniałam o tym, że jestem na diecie. Nabrałam po prostu zdrowych nawyków i tyle. 

Co fajne, od czasu do czasu można spokojnie i bez konsekwencji "zgrzeszyć" i zjeść coś na co "dieta" nie pozwala. 

W następnym wpisie przedstawię Wam zasady fazy pierwszej :)

MDNŻ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz