google.com, pub-5885065769310317, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Moja Dieta Na Życie: Surówka z kapusty

poniedziałek, 14 maja 2018

Surówka z kapusty

To może dość powszechnie znany i często używany przepis, jednak dla mnie, to owoc bardzo długich poszukiwań...
Kuchnia Naszych Mam jest dla Nas wyjątkowa, niepowtarzalna i najsmaczniejsza. Zapewne nie raz próbowaliście odtworzyć coś, co ugotowała Wam Mama. Ze mną jest podobnie.
Surówka z kapusty jest jedną z moich ulubionych, szczególnie ta, przygotowana przez moją Mamę. Bardzo długo próbowałam odtworzyć ten smak. Wielokrotnie pytałam Mamę o przepis.
Jednak nigdy nie mogłam dorównać oryginałowi.
Aż w końcu UDAŁO SIĘ!!!!! Więc dziś dzielę się z Wami MOIM przepisem...


Surówka z kapusty
1/2 główki kapusty pekińskiej
1/2 dużej marchewki
1/2 cebuli
1 jabłko
5 łyżek oleju
3 łyżki octu
1 łyżka musztardy (stołowej lub delikatesowej)
1 łyżka syropu z agawy
sól, pieprz
Kapustę poszatkuj, marchew i jabłko zetrzyj na tarce o grubych oczkach, a cebulę pokrój w drobną kostkę.
Kapustę posól i pognieć, by zmiękła.
Teraz dodaj resztę warzyw i przypraw. Wymieszaj.

Smacznego!!!

MDNŻ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz